Pages

24 May, 2010

Bekas2 Tentera Jangan Di Lupakan...





22-05-2010(Sabtu) Kota Belud saya merasmikan mesyuarat agung tahunan PBTM cawangan Kota Belud kali ke 28 yang di ketuai oleh Tn Haji Azim Abdullah, hadir sama En. Marshid Hj. Mohd. Salleh Naib YDP 1 PBTM Bahagian Negeri Sabah.

Dalam masa yang sama saya juga merasmi pejabat PBTM yang terletak di bawah bangunan MDKB.
Kita harus ingat bekas2 tentera ini pernah menyumbangkan bakti kepada keamanan negara.Oleh itu mereka ini seharusnya tidak di lupakan.Saya berkata dalam ucapan perasmian akan membantu sedaya upaya yang boleh selagi saya di perlukan bukan saja dalam bentuk buah fikiran,tetapi juga dalam apa bentuk sekali pun,dengan kemampuan yang ada pada saya.
Turut hadir mantan ketua cawangan En. Harris Dibang.Menurut ketua cawangan Tn.Haji Azim kehadiran mesyuarat kali ini amat memberansangkan.